onsdag 2 juni 2010

Sommarkänsla...

Solen värmer gött idag. Morgonpromenaden var verkligen skön. Sitter här och jobbar på newfoundlands, jack russels, dvärgschnauzer, labrador, golden retriever, havanais, spinone, perro de agua espanol och berner sennen. Det som är pirrigt kul att tänka på om dagarna är reportaget som Hundsport har i tidningen av nummer 5 / 2010 på sidan 49. Och så tänker jag på alla de nya raser som jag gjort hittills i år och de som jag har på gång. Det händer massor.
Nya vänner med likasinnad humor och en hel del möjligheter att få ut mina alster.
Hemsidan uppdateras nästan en gång i veckan nu och nytt är NUMMERLAPPSHÅLLARE. Detta är det många som efterlyst bland mina alster. Kul att kunna erbjuda det nu:)
Ha en härlig dag, nu ska jag fortsätta jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar