lördag 21 mars 2009

Lördag...ledig??? knappast:)


Efter att ha vaknat pigg började jag med att fixa lite med hemsidan. Räknaren behövde ställas om eftersom jag missat skriva in några besökare.
Idag ska jag måla klart några påskörhängen och göra en helt egen sida till det.
Igår satte jag in en sida till Rosa Bandet smyckena också... http://www.marieadler.com/sidrosabandet.htm
skriver mer i bloggen senare idag.. nu är det arbete som väntar..todiloo!!

Tillbaka från ateljén efter att ha gjort några nya påskfigurer. Lite fotografering och så uppdatera hemsidan. Känner mig förtjänt av en avkopplande kväll.
Appropå Lets Dance igår så måste jag ju säga att jag blev paff när Morgan Alling åkte ur... Visst är Starke Magnus helt klart den som står för den största förändringen eftersom hans 150 kg och muskelmassa gör honom mindre smidig. Men Morgan är ju en entertainer och levererar nästan perfekt varje gång. Vad gäller Bagge så måste jag säga att hennes glädje och energi smittade av sig rejält på mig igår. Gisses vilket fläng och studdsande det var på henne. :)

Nåja idag har jag så äntligen fixat till statistikräknaren på hemsidan så rätt antal besökare visas. Nu ska jag ner och släcka i ateljen för idag och sen sätta mig i sängen och läsa en bra bok. Kunde hängt med till Torso Twisted ikväll men orkar inte. Huvudet behöver avkoppling. Yoga i en timme innan sovdags är ju något som lockar också just nu. Imorgon blir det full produktion igen.
Undrar om jag vaknar pigg som jag gjorde idag?
God Natt!
Glada hälsningar
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar