söndag 22 mars 2009

Lugn söndag med arbete:)

Det var en sömnigare morgon idag, ingen brådska heller att hasta iväg morgonbestyren. Men nu har jag redan kommit igång och har uppdaterat hemsidan igen. Idag blir det fler foton på hemsidan ikväll och därefter umgås med familjen.
Ska försöka bli klar med pappas lilla present för bränning idag och jobba vidare på några nya figurer.
Jag har illrar på gång att skapa idag. Har ju några sedan tidigare men två nya miniatyrer kommer idag. Så nu ska jag se till att komma igång, skriver mer senare när jag uppdaterat hemsidan åter. Och föresten...:) allt är ju till salu som jag har bilder på så hör gärna av er om ni finner nått av intresse:).


Idag hant jag nästan med allt jag planerat. Lite kvalitetstid fick jag ta idag som belöning för att disiplinen är bättre. Fick en ny beställning och jag har lagt fram nya projekt som kommer byggas på under årets gång. Nästa år, alltså 2010 ska jag ställa ut hela min kollektion på Hundutställningen. Dessutom så i år ska jag starta upp en form av internetshop på min hemsida för mina konstverk och smycken men när vet jag ej för det är en väldig massa förberedande och extra kostnader som ska kollas upp först. Men tills vidare går det bra att maila eller ringa in en beställning som vanligt.

Jag funderar också på att börja med mer än bara Rosa Bandet som välgörenhet. Men lite funderingar på vad... lutar åt att plantera träd i Afrika eller nått sånt. Detta är verkligen något jag vill se komma igång för träd tar tid att växa, och vi som befinner oss i välfärdsländer borde ha kört igång mer med detta redan för 20 år sedan... Men låt oss börja NU.
God Natt!
:)
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar