torsdag 2 april 2009

Fullt upp:)


Ja du, nu var det flera dagar sen jag hade tid att skriva i bloggen. Det pågår en hel del nu.
Jag har ju konstrundan som jag jobbar inför, men även de kommande två helgerna efter är fulla. En kaninutställning i BräkneHoby och ev. en kattutställning i Malmö.
Beställningar samt att uppdatera hemsidan och att hinna få tid till ro att träna och koppla av.
Men jag älskar att ha mycket att göra... iallafall när det kommer till kunna få in en slant här och där. Sparar till min planerade stora utställningsmonter som jag har gjort klart ritningarna på nu. Samt att kunna köpa in mer penslar och material till att färdigställa alla miniatyrer och smycken samt tavlor.
Igår skulle jag ha satt in Rottweiler i månadens hundras men hant inte så det får bli idag. Så det ska jag göra nu.
Utställningssidan ska också uppdateras.

Så var uppdateringen av hemsidan klar för idag!
Jag har börjat fibbla med att göra flera sidor och att lägga upp bilderna på annat sätt. Som på kattsidorna till exempel. Om hemsidan tar lång tid att ladda upp ber jag om ursäkt för jag har inte hunnit göra thumbnails än.. har inget tilläggsprogram som jag kan göra det snabbt med så lite bökigt är det med att hämta upp i Photoshop och förminska alla dessa bilder:)... men jag ska göra det om ett par veckor när jag har bättre tid. Nu är det arbete från morgon till kväll antingen vid hemsidan eller i ateljen.
Hej i vårsolen så länge!
mvh
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar