måndag 20 april 2009

Vilken solig helg det har varit!


Igår satt jag i parken och läste en bok och bara njöt. Det är både uppiggande och avkopplande. Kanske onödigt vetande men efteråt så blev det ännu mer roligt att böra jobba igen. Kaninfigurerna och kaninsmyckena fyller bordet och väntar på målning. Snacka om att få jobba 12-15 timmar om dagen!

Nåja... det kan inte bli bättre... hmm jo kanske... att jag fick sålt rubbet:D.... då skulle jag bli jätteglad.

Bloggen idag blir lite "onödigt vetande" , får skylla på solen ;) att hjärncellerna blivit lite grillade.


Igår gjorde jag om tre sidor på hemsidan för att testa en ny bättre katalogisering.

Får hoppas det blir bra. Nästa vecka uppdaterar jag resten av dom. Förvånansvärt många besökare på kort tid ibland men det är väl från utlandet där varken svenska eller halvtaskig engelska kan förstås:D... Lovar att de engelska sidorna också ska bli bättre.

Och nästa vecka synar jag in på webshopdetaljerna.

Nu ska jag ut i solen en stund och sen arbeta.

Ha nu en riktigt härlig dag!

kram

Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar