onsdag 15 april 2009

Nya hemsidans första uppdatering gjord.



Efter helgens tanke arbete kom jag så äntligen igång med första omgången uppgradering av hemsidan. Det har tagit en hel dag att fixa med nya thumbnails för hand och jag är ännu inte klar eftersom det är ca 400 bilder att redigera minst.... Men på hundgalleriet har de första två sidorna kommit ut. Jag har satt en annorlunda katalogisering än tidigare och har börjat ordna dom i bokstavsordning. Samt skrivit ut priser och vad som finns för kunden att köpa av den rasen. Mycket meck men hoppas det kommer bli bra i slutändan.

Nu ska jag ta en paus från datorn och gå ner och jobba med kaninsmycken som behöver brännas imorgon. Samt två stycken "Glader kanin" skulpturer ska jag också göra och bränna. Härligt att ha så här mycket att göra:D

Hoppas Er påsk har varit intressant, kul eller helt ok.
mvh
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar