tisdag 14 april 2009

Nytt på gång åter på Marie Adler Design!



Efter en riktigt skojjig helg med Öresund Art gänget (http://www.oresundart.se/) har jag landat och sovit ut. Jenni gav mig nytt mjöl på kvarnen i frågan om hur jag ska utvecklas vidare. Jag har miljoner ideér sen tidigare men ibland behövs det någon som bekräftar et projekt som borde ligga högst upp i "Viktigast att göra" listan.
De nya skapelser jag gjorde under helgens utställning kommer också ligga till grund för vad som kommer arbetas med mest framöver. Den dära webshoppen som jag länge snackat om kommer under årets gång att bli verklig, AT LAST!...
Jag har tagit en slöedag idag, något jag alltid gör efter en utställning. Men börjar nu ladda upp mig inför arbete.
Om knappt två veckor ska jag och pappa köra ända upp till Bräkne-Hoby för att ställa ut mina arbeten på en kaninutställning i samband med ett koutsläpp.
Så det är produktion av kaniner som gäller dessa dagarna...
Igår fick jag en chock när jag kollade statistiken på hemsidan... från att på morgonen stått på 1016 stod den nu på 1119 ????????
ÖHH... vad har jag missat?
Nåja jag väntar på klartecken från paypal så att jag kan ta emot utlandsbetalningar framöver.

Jag är full av tilltro till att mina alster kommer kunna bli en framgång med tanke på all gehör jag fått under årens gång sen jag började skapa dessa.
Idag tänkte jag sätta in lite nya foton på hemsidan samt försöka minska lite på vissa bilder så det går snabbare att ladda sidorna.

Skriver mer här senare, Vi ses och störs :)
ps. kolla in den här bloggen http://ekobsessive.blogspot.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar